Recenzie (82)
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
U první epizody sem se zatim bavil, tak snad to bude pokračovat...
Vixen (2015) (seriál)
|1. Série|: Animace sice hezká, ale příběhová linka se s nějakým Arrowem nebo Flashem nemuže vůbec rovnat. No ale jelikož má každej díl 4-5 minut tak se od toho ani moc očekávat nedalo.. /// jinak velké dík jh666 za CZ titulky..
Robot a příšerka (2012) (seriál)
Konečně sem zas objevil seriál kterej mě baví. Skvělá pohodovka k usínání...
S Hurvínkem za lékařem (2005) (relácia)
Kdo zažil vysílaní tohohle v televizi ještě jako dítě, ví co to je totální nuda a nezajímavost. Tohle prostě žádný dítě nikdy nebavilo..
Zajac Bugs a káčer Duffy idú na výlet (2015)
Mít film poloviční stopáž tak by to byla paráda, takhle se člověk musí akorát přemlouvat k dokoukání.. // 40%
Scooby-Doo a skupina Kiss (2015)
Scoobyho mám fakt rád.. ale škoda tohohle smážackýho progressu, prakticky bez zápletky..
Dvanásť opíc (1995)
Nápad geniální, zpracování zoufalý. Předvídatelnost nevídaných rozměrů..
Dobrák Rover (1991)
Nijak zvlášť sem se teda u tohole kousku nebavil, abych pravdu řekl. Přiběh byl zdlouhavej, nezáživnej a já nevim co dalšího. 2* za chladnou atmosféru, na chlup stejnou jako u geniálního snímku Jetsonovi.
Pípšoubazar (2005) (relácia)
Nemám rád vulgární komentáře, ale tohle je fakt největší kundovina ze všech kundovin. 50% každé epizody tvoří skryté kamery, které vyzoomovávaj výstřihy a celý to doprovázej záběry ze studia o velikosti Chapeau Rounge, kde Izér nahazuje jeden zoufalostní vtip za druhym... Strašný muka tenhle pořad...
GUMBGU featuring CBCH, LOGIC, yeezuzBOY & ROBIN ZOOT: G.W.A. (2014) (hudobný videoklip)
yeezuzBOY heavy!