Recenzie (19)
Viník (2021)
Podľa mňa nizkorozpočtový film.
Posledný samuraj (2003)
Film ktorý poznám na spamät. Treba vidiet. Som prenasledovaný iróniou svojho osudu. Úvaha z filmu. Film ktorý vyznáva nejake hodnoty a aj hudba je fajn.
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Top
Sex v meste (1998) (seriál)
Najhlupejši serial ktory som asi v živote videl. Primitívne až skoro dementne debaty a úvahy hl. hrdinov. Afektovane a škarede ženy.
Jeden blbec na večeru (1998)
Akoze v pohode aj som sa zasmial ale velmi nizko nakladovy film.
Everest (2015)
Celkom v pohode film. Zdalo sa mi to dost realne tak preto 4 hviezdy .
Prepadovka (2011)
Je to proste Indonezia. Mačety lietaju krv strieka aj s pustenou tepnou sa dokaze tipek byt jak dabel.Kapanek prehnane ale v celku napinave adrenalinove. Ušlo to.
Lovci hláv (2011)
Musim uznať ze tento filmik sa fakt podaril. Za posledne obdobie patrí medzi najlepsie filmy ktore som mal moznosť vidieť. Doporučujem všetkým mojim kamošom.Ma to napinavy dej,treba aj popremyslať a fajne to graduje.
Drive (2011)
Na tomto filme mi trochu vadilo že bol dosť natiahnutý a malo sa v ňom rozpravalo ale inak ked sa niečo už stalo tak to stalo za to. kludne by som mu dal 3,5hviezdy ale na 4 to už asi nieje.
Jackass 3D (2010)
Tak toto je fakt psychiatria. Niekedy to hraničí až s debilitou ale cez to všetko je to zaujímevé a dá sa na tom aj pobavit. Skrátene.Je to pre uletenych psychačov