Obľúbené filmy (8)
Klub bitkárov (1999)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Jednu colu bez ledu, 2 čtvrtlibráky se sýrem a pořádnou dávku Quentina, prosím ;)
Mulholland Drive (2001)
Tak to bylo úžasné! Nebudu předstírat, že jsem to pochopila... Měla jsem asi 3 teorie, které mi všechny Lynch rozcupoval na kousky, a tak jsem se už po zbytek filmu ani nesnažila to pochopit a jen si to skvělé dílo užívala... P.S. Naomi Watts skvělá, jako vždy. P.P.S: Twin Peaks je podle mě pořád nejlepší Lynchovo dílo ;)
21 gramov (2003)
Nehanební bastardi (2009)
Samotári (2000)
Trochu se stydím, že jsem tenhle film neviděla dřív... Tolik hlášek jako tady je už snad jenom v Pelíškách ;) Trojan a Macháček jsou vážně dokonalí, asi jejich nejlepší role co jsem kdy viděla.. Jen si nemůžu pomoct, ale prostě mi to pořád nějak nepřipadá jako český film..
Titanic (1997)
Nemůžu jinak, prostě srdcovka...
Život Briana (1979)
Nechápu, jak tomu někdo může dát méně jak 5, protože tenhle film si to rozhodně zaslouží! Prostě úžasná komedie "s náboženskou tématikou ;)"