Recenzie (103)
Gump - pes, ktorý naučil ľudí žiť (2021)
Nejsmysluplnější film posledních let.Je to krásná ukázka,jací jsou někteří lidé zmr...
Bariéra (2020) (seriál)
Poselství, které nesmí býti zapomenuto.Vysokou cenou zaplatili Ti před námi svobodu,kterou dnes máme a která je v ohrožení! VIVA Netflix který pomáhá podobná poselství šířit.😌
Manifest (2018) (seriál)
Originální, dějově rozvinuté, poutavé.Přesto mám pocit, že potenciál nebyl zcela využit.
Keď draka bolí hlava (2018)
Fatální průser a nejhorší pohádka co jsem kdy viděl. Kdyby nechali mluvit translator ve slovenštině, udělali by líp.
MOST! (2019) (seriál)
Jsem ze severních Čech a ještě nikdy jsem neviděl trefnejší, pravdivější a autentičtější obraz skutečnosti,ano tak se skutečně v mostě žije,tak se skutečně chovají lidé,tak se skutečně žije v Mostě.Jen rodák pochopí tu podstatu, lidé v Mostě si něco jiného myslí než ve skutečnosti říkají.Za mě je to pravdivý obraz skutečnosti,a věřte že ta pravá mostecká realita je o mnoho sprostejší a drsnější, skvostný seriál.
Dedo (2016)
Za mě krásný film,který pohladil.Vynikající skloubení minulosti s přítomností,ta krása přes těžkost dávného života,ten kontrast je výrazný,co si museli lidi prožívat a dnes?jedinou starostí lidí je připojení k internetu,nádhera,FAKT moc pěkný film.
Kvaska (2007)
Landa je MISTR
Pustina (2016) (seriál)
Vyjimečný počin,kterému nelze snad nic vytknout,chtěl bych vyzvednout skvělé herecké výkony a velmi dobře se zde projevil velmi talentovaný Jan Cina.Radost pro oko.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
totální zhovadilost,jediní herci-Zounar-Randová,zbytek nokomment.
Apocalypto (2006)
Za mě fenomenální.