Recenzie (366)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Za mě si to zaslouží uznání už jen proto, že je to čtyřhodinový film, který vás nenudí a nemáte chuť jej vypnout či od něj odejít. Stopáž je sice šílená, ale na druhou stranu, aby to celé dávalo smysl, musí to být takhle dlouhý. Že to s poloviční délkou dobře nefunguje, to už víme.
Lil Peep: Pro každého vším (2019)
Jeden z nejsmutnějších lidských příběhů.
Na hrane prežitia (2020)
No teda. Klasickej nápad s časovou smyčkou, supr. Pěkně netypický den se tomuto mladému muži opakuje... Ale ta slátanina, která je zatím? Ten důvod proč je chudák v časové smyčce? Už dlouho mě nějaké "vysvětlení" ve filmu takhle neznechutilo. Slovy klasika: "To byla ale pí*ovina!"
Božena (2021) (seriál)
Jeden z nejlepších českých počinů vůbec. Překvapila mě kvalita každého jednotlivého dílu, herecké výkony. Za mě skvělé.
Dvorec dlja Putina. Istorija samoj bolšoj vzjatki (2021)
Doporučuju shlédnout každému, koho zajímá, co se to vlastně na tom světě děje. Navalnyj mluví dost rychle, po chvíli se na to však dá zvyknout a celý dokument má spád.
Tajomné krížovky: Návrh na vraždu (2019) (TV film)
Průměrně milé televizní detektivky, na kterých je nejlepší to, že si ani na nic víc nehrajou.
New Kids Turbo (2010)
Asi jeden z nejlepších filmů, jaký jsem viděla! Dávám 10 z 10!
Nakrmte někdo Phila (2018) (seriál)
Je to zábavné, radostné, optimistické... Phil je můj neojoblíbenější člověk!
Božena - Epizoda 1 (2021) (epizóda)
Anna Kameníková je v té roli naprosto skvostná!
30 strieborných - The Glass Box (2021) (epizóda)
Pěkně pošahaná vesnice, s démonama a záhadnou sektou navrch. A v jedné z hlavních rolí španělský "Punisher". Jak tohle může dopadnout?