Recenzie (196)
Easy Money II (2012)
Oproti prvej casti je film menej konzistentny, niektore zvraty su nepochopitelne ale da sa to pozerat.
Easy Money (2010)
pribeh o chlapikovi, ktori sa hra na nieco, co nie je a padne az po usi do vlastnych sraciek, celkom zajimava prva cast filmiku s dalsimi dvoma pokracovaniami. Uvidime ako to dopadne vo finale.
Lovci hláv (2011)
Nebolo to zle, ale chybala tomu ta spravna atmosfera a uveritelnost. Niektore zvraty trochu pritiahnute za vlasy, ale ako celkom je to vydareny thriller.
Sex Tape (2014)
Taka somarina pre dospelych teenagerov
Sabotáž (2014)
velka skoda toho potencialu, ktory v sebe film skryva. Keby Ayer oprasil svoje umenie z cias Training day a Harsh times, mohol to byt akcny triller, ale take nepresvedcive herectvo a chabe repliky mi pripadaju, ako keby to pisal a reziroval nejaky vysokoskolak, ktory si privyraba cez prazdniny v Hollywoode. Arnie by uz mal zvazit svoje dalsie ucinkovanie vo filmoch a venovat sa radsej rodine. Cele je to na hrane 50%
Carrie (2013)
nebyt toho zaveru mohlo to byt celkom slusne...
Amazing Spider-Man 2 (2014)
inu ako restart Spider-mana by mali scenaristi trosku viac zapracovat na scenach. I ked restart sa viac priblizil ku kreslenej predlohe od Boba Richardsona z 90tych rokov a Garfieldov spido je uveritelnejsi ako ten Tobyho Maguiera, chyba tomu nieco viac ako poletovat z budovy na budovu a riesit 2,5 hodiny romanticku zapletku.
Temný prípad (2014) (seriál)
I. seria ma sice pomalsi zaciatok, avsak vynahradi to vyssie tempo zhruba od polovice serie. Temna atmosfera zaujimave zvraty a v neposlednom rade herecke vykony hl. protagonistov dodavaju energiu tomuto mini serialu, tazke prva seria 5* II. seria zamerana viac na konspiracie voci vysokopostavenym osobnostiam, velmi malo detektivnej prace a az po 7. diel velmi vlazne tempo. tu uz davam iba 4*, tretia seria ma velmi sklamala, tam to uz nefungovalo, chemia hl. protagonistov sa pomaly vytraca a aj koniec serie bol velmi poeticky az gycovity.
Sherlock (2010) (seriál)
Sherlock vyborne adaptovany vpraveny do sucasnosti. Az na niektore nedokonalosti velmi dobre rezijne i po hereckej stranke zvladnuty miniserial.
Joe (2013)
Cage po dlhom case v pozeratelnom filme.