Recenzie (196)
Vojna policajtov (2024)
vojna policajtov ukazuje snahu tvorcov ukázať obraz našich mocenských zložiek v čase Mečiarizmu čo mi je sympatické. Film má silné momenty, ale chýbalo mi vernejšie vykreslenie udalostí a hlbší charakter postáv. Ak sa mal dej odohrávať na východe, mohli si predstavitelia jednotlivých postáv hodnovernejšie precvičiť dialekt, kultúru a zvyky na východe. v každom prípade držím tvorcom palce v ďalších projektoch.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Vizuálne je to síce pekne spracované ale inak živá katastrofa, herci prehrávajú, príbeh oničom, postavám chýba charizma, tímu tmel, dej predvídateľný, totálna vykrádačka existujúcich sci-fi ság...
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Štvrtá séria True Detective nemá s "True" nič spoločné. Ide o vymyslený príbeh, odohrávajúci sa v neexistujúcom meste na Aljaške. Aby som nespoiloval, ide z môjho pohľadu o najslabšiu sériu. Očakávania boli, že si vychutnáme skutočný detektívny prípad, celé to je vyfabulované a zápletka nie je nejako hlboko spletitá. Rovnako sa mi nepáčila príliš duchovne ladená atmosféra, ktorá zasahuje už do hororového/mysteriózneho žánra a má so skutočnými detektívnymi prípadmi pramálo spoločného. Aby som iba nekritizoval, niektoré postavy a ich motívy boli vykreslené pomerne verne, režijne a scenáristicky ide o priemerný počin a pani Foster mi do tej úlohy nesedela, aj keď snaha stvárniť zatrpknutú provinčnú policajtku sa jej nedá uprieť. Kali Reis - ešte má na čom pracovať. Na druhú stranu Finn Bennet vyzerá byť veľmi talentovaný herec. Celkové hodnotenie je medzi 2-3* oproti prvej sérii, ktorú by som ohodnotil na plný počet * tak táto nová séria iba ťaží z dobrého mena celej ságy.
Expendables 4 (2023)
wtf is going on? cele zle, "herci" v tomto radoby becku aktualne ecku az efku nevedia ani hrat, reziser im asi nechal volnu ruku a nedrzi to pokope ani megan fox, ktora uz je za zenitom svojej niekdajsej "slavy" Cele to stoji na Stathamovi, ktory si to jediny uziva mozno aj s 50 centovkou, ostatni stoja za nic. nechyta sa to na ziadnych expendables predtym, tazi zo znacky, ale uz naposledy. Za toto by mali platit divakom a nie si pytat vstupne do kina....
Nič v zlom (2023)
skoda ze vsetky tie top momenty sme videli v traileri,to pokazi celkovy zazitok z filmu.... Zacinam mat pocit, ze v dnesnej dobe staci vidiet trailer a clovek nema dovod vacsinu filmov uz ani pozerat.
Tajná invázia (2023) (seriál)
Vzhľadom na rozpočet mi to prišlo veľmi lacné, niektoré repliky by napísal lepšie aj Ander z Košíc, CGI úplný lowcost, rozbeh pomalý a finále slabučké. Čo hodnotím pozitívne je postupuné dávkovanie napätia, rozpletanie zápletky a vývoj postavy Nicka Furyho. Politickú zápletku a jej potenciál bol ale slabý, očakával som viac nasadenia replikantov v deji. Ben Kinglsey Adir junior a jeho stvárnenie Gravika tiež nebolo príliš presvedčivé. Zapadá to do najnovšej fázy MCU a úroveň si držia veľmi nízko. Moje hodnotenie je medzi 2 az 3* NIektoré časti boli ale vydarené, preto dávam 3*
Černé zrcadlo - Beyond the Sea (2023) (epizóda)
SPOILER ALERT!!! cele to nedava zmysel, s danou technologiou by som ocakaval presne opacny postup, clovek na zemi replika v lodi, samozrejme by to nemalo danu zapletku, ale ked je nieco logicky nezmysel, tak to straca na pritazlivosti uz z principu
Moonfall (2022)
jedna velka katastrofa, ale nie tym, ze mesiac pada na zem, ale tym, ze vobec nieco taketo zalostne natocili. Scenar je uplne tragicky a herci to nedavaju, uplne prehravaju, hlasky co maju byt vtipne, su uplne trapne a celkovo ide o kolosalny trapas. Emmerich ma svoj osobitny zaner a styl, ale toto... radsej mohol ist ten scenar vygrcat na zachod ako toto natocit...
Rod Draka - Černá královna (2022) (epizóda)
Jedine co mozem vytknut tomuto dielu je to, ze nepripravi dostatocne psychicky na 2. seriu :D
Morbius (2022)
dokaz, ze marvel vie vyprodukovat riadnu sracku. To sa takto nerobi do psej matere.