Recenzie (285)
Penelope (2006)
Prostě ne, tohle je tak milý, až je to nebetyčná nudáááááááááááá.
Velký den slečny Pettigrewové (2008)
Milé a zábavné, ale tak lehce zapomenutelné.....škoda.
Sám doma (1990)
Nostalgie jako blázen a dneska už tak trochu vánoční klasika. Ač je to už šílených 20 let, co jsem tenhle film viděla poprvé, pořád ho mám ráda. Takže ano, drobet infantilní, ale zábavné.
Dobrý synček (1993)
Tak tady mi jinak miloučký M. Culkin nahání husí kůži. Příběh dobrý, obsazení dobré, takže proč ne? Taková oddechovka, která vám malinko zvedne adrenalin. Palec nahoru.
Toy Story - Boj hračiek (1995)
Tohle je totálně srdeční záležitost, takže nemůžu jinak než chválit a chválit. Zábavné postavy, milý humor....celé to chytí a nepustí. Takže vzhůru do nekonečna a ještě dáááál!