Obľúbené filmy (9)
Láska nebeská (2003)
Súmrak (2008)
Osada (2004)
Muž v ohni (2004)
Constantine (2005)
Znamenia (2002)
Krásně napínavý film, který vyvolává strach,perfektní obsazení a skvělé lekací scény.
Drive (2011)
Skvělá hudba, která z části vede film,který má málo dialogu, ale vůbec mu to neubírá na zajímavosti. Zvláštní příběh který se jednoduše zakousne a zanechá trochu malé napětí .