Recenzie (177)
Nočný bežec (2015)
Liam je teda pekný ožran...ale strieľať veru nezabúda ;)
Gunman: Muž na odstrel (2015)
Penn síce vyzerá, že má tak o 10 rokov viac, ale stále je to ten, ktorý vlastne drží celý film pohromade. Príbeh ujde ale stále je to len film, ktorému je podobných ďalších zopár. Akčné sekvencie fajn a kamera super. Mrzí ma, že Idris Elba na pľaci nepobudol dlhší čas.
Prepadovka 2 (2014)
Jednotka v podstate bez deja ale super. Tuna s dejom (či už chvala bohu alebo bohu žiaľ), ale aj tak to stále drží latku dosť vysoko. Má to síce 2 a pol hodiny a dosť veľa dialógov unavuje, avšak s každou ďalšou akciou sa mi znova a znova "dokorán" otvárajú zadriemané oči a vychutnávam si to, čo je na tomto filme naj...čiže boj (mačety, bejzbalka, kladivá, pištole...však to poznáte). Množstvo jednotlivých stretov doslova nereálnych ale mne to absolútne nevadí, klobúk dole páni choreografi.
Popoluška (2015)
Stará dobrá klasika natočená veru parádne a ako bonus neskutočne roztomilá Lily :)
Nepřítel (2013)
Toto veru nieje pre každého . Film nad ktorým treba nejakú tú chvíľu porozmýšľať a kde jedna projekcia určite nestačí (ale druhý krát si to určite nepozriem). Mne osobne tento film zanechal v hlave pekný prievan to musím uznať :)
Sliedič (2014)
Maškrta tento film. Jake je od filmu k filmu lepším hercom a tu to len potvrdzuje... jeho postava je doslova mrazivá...klobúk dole pre jeho výkonom. Človek len neveriacky krúti hlavou, že čo je niekto schopný / ochotný urobiť pre vlastný zisk alebo zvýšenie vlastného sebavedomia. Psycho.
Ant-Man (2015)
Z kina som odchádzal so strašne dobrým pocitom...pohodový film (zase raz o niekom kto musí zachrániť svet), obsadenie ktoré sadlo ako riť na šerbel, prepájanie súvislostí s Avegers - no proste celé dobre. Na to, že okolo tohto projektu bolo toľko problémov z neho štúdio vytrieskalo maximum :) Do popredia treba vyzdvihnúť, že sa jedná o určite najvtipnejšiu marvelovku široko ďaleko a že je Michael Peňa jednoznačný pán :D
Mortdecai: Grandiózny prípad (2015)
S prižmúrením oboch očí dávam 2*. Čakám a stále čakám kedy Johnny Depp natočí niečo solídne čo sa fakt oplatí pozrieť....toto bola ozajstná strata času.
Hry o život: Drozdajka 1 (2014)
V "dvojke" sa aspoň čosi dialo ale tuna?...zíval som nudou...
Jurský svet (2015)
Moje očakávania boli fimom do bodky splnené :)