Obľúbené filmy (10)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Scarface (1983)
Magnólia (1999)
Kasíno (1995)
Prekliaty ostrov (2010)
Moulin Rouge (2001)
Dobrodruhovia (1967)
Casshern: První samuraj nového věku (2004)
Po druhém shlédnutí Casshernu přehodnocuji ze 4 na 5 hvězdiček. Snad jen zbytečně natažené proslovy v poslední třetině filmu trochu ubírají na tempu, ale jinak je to prostě nářez! Kam se na to hrabou všechny americký akční sci-fi v čele s Matrixem! ;-)...(Mimo jiné asi nejlepší instrumentální soundtrack, který jsem kdy měl možnost slyšet...!)