Recenzie (15)
Forrest Gump (1994)
Krásny príbeh a cesta Forrestovým životom, v ktorom sa ukázalo množstvo známych, aj menej známych udalostí, nádherná myšlienka, nádherná klavírna téma a skvelý výkon Toma Hanksa.
Bournovo ultimátum (2007)
Jednoznačne najlepšia časť celej trilógie, skvelý začiatok na vlakovej stanici v podaní Greengrassa a skvelá akcia a napätie pokračuje až do konca filmu. Nakonci skvelá bodka v podaní Mobyho a jeho Extreme ways.
Agent bez minulosti (2002)
Konečne skvelý akčný thriller s vynikajúcim scenárom o agentovi, ktorý pátra po svojej identite. Skvelý začiatok vynikajúcej trilógie.
Bournov mýtus (2004)
O niečo lepšie ako prvý diel, s príchodom Greengrassa má film lepšiu atmosféru a zároveň bol lepší aj dej oproti jednotke. Opäť sa bližšie posunieme k zisteniu Bournovej identity aj keď rozuzlenia sa dočkáme až v treťom dieli. A samozrejme skvelý Damon a Powellova hudba.
Princezná Mononoke (1997)
"Jsi....krásná...." Tento klenot japonskej (aj svetovej) kinematografie by si zaslúžil vyššie rebríčkové umiestnenie na ČSFD a väčšiu popularitu vo svete. Nikdy som si nemyslel, že animovaný film dokáže tak nádherne vyjadriť emócie a donúti sa zamyslieť. Uveriteľné postavy, ktoré konali podľa rozumu a nie podľa toho, či sú na strane dobra alebo zla(aj keď postavy našťastie takto zaškatuľkované neboli), krásna filozofická myšlienka o koexistencii ľudí a prírody, zaujímavo ukázaná láska medzi Ašitakom a San, ktorá sa nedávala do popredia a skôr bola v náznakoch a v závere niekoľko nezodpovedaných otázok. Klobúk dolu a veľké uznanie pre pána Miyazakiho a štúdio Ghibli, neuveriteľne talentovaní ľudia, ktorí dokážu niečo podobné vytvoriť a v neposlednom rade skvelá hudba pána Hisaishiho, ktorá dokreslovala atmosféru celého príbehu. Jednoznačne treba vidieť, slová na opísanie nestačia.