Recenzie (105)
Růžoví plameňáci (1972)
Býval bych se u toho i bavil a dal tomu klidně plný počet za absolutní buranskost, ujetost, úchylnost a mimozemskost...nebýt těch kuřat, co byla nejspíš před použitím živá. Jak se s nimi zacházelo, je zase absolutní krutost, a to už asi překousnout teda nedokážu.
Ultraviolet (2006)
Vizuální obžerství si občas velice rád dopřeju, a tohle mi hodně sedlo...ostatní se asi neumí pořádně uvolnit a jen tak pobavit :cP
Čierni démoni (1991)
Jelikož se to tváří jako Démoni od Bavy, tak tato sračinka nezaslouží špetku slitování.
Predčítač (2008)
Bohužel, nemůžu se ubránit srovnání s knihou. A ta mě zasáhla podstatně silněji.
Záhady minulosti: Soudný den 2012 (2007) (TV film)
Možná někdy dost jednostranné a občas z kontextu vytrhané informace, přesto zajímavé. Svůj názor na věc už si může udělat každý sám :c)
Cestování na okraj vesmíru (2008) (TV film)
Nedokážete si představit nekonečnost Vesmíru? Pak doporučuji tento skvělý dokument.
True Blood: Pravá krv (2008) (seriál)
První dvě epizody = 4 hvězdy, nechám si pro jistotu rezervu. Ale už se nemůžu dočkat dalšího dílu :c) Po zhlédnutí první série nechávám čtyři hvězdy. Každopádně jsou to hvězdy s velkým potenciálem rozmnožit se, uvidíme, co přinese druhá série.
Súmrak (2008)
Ať si říká kdo chce co chce, já jsem spokojen. Film možná nepřináší nic originálního a scénář není nijak převratný, ale mně konečně ukázal upíry takové, jak je mám rád. Jako prokleté bytosti, toužící po ztracené lidskosti stejně jako po lidské krvi...ani nemuseli cenit tesáky, a 30 dní dlouhá noc se může jít se svýma zubatcema zahrabat. Uznávám ovšem, že tento komentář není objektivní, hlavní hrdinové mi přišli nesmírně charismatičtí :c) A rande na stromě s takovým výhledem bych si dal taky hned.
Bludička (1981) (seriál)
Skvělý, na svou dobu řekl bych velice originální, místy až psychedelický animovaný seriál, který asi dovedu náležitě docenit až teď v dospělosti. Ale jako malý jsem ho měl rád taky, takže nemá chybu. A musím vyzdvihnout geniální dabing Oldřicha Kaisera.
Kopačky (2008)
Romantika je ve filmu klišovitá a neoriginální, humor zase prcičkovsky jednoduchý až trapný. Kombinace faktorů dohromady = dost velká nuda. Když už se dívám na komedii, nechci skoro celý film doufat, že ještě přijde nějaká vtipná, ale ne laciná situace...