Recenzie (233)
Pod (2015)
má nemá pravdu, posuďte sami ... slabší průměr, který stačí vidět jen jednou ...
Noroi (2005)
jsou i horší filmy, ale Japonci umějí mnohem lepší kousky :)
Kazateľ (2011)
film neurazí ani nenadchne, slabší průměr ... bude dvojka ? :)
Černobyľské denníky (2012)
dobrý námět, jen škoda, že nebyl prakticky využit ... a kdyby bylo méně nelogických věcí, tak by to tomu taky neuškodilo ...
Krakatica (1996) (TV film)
ale jo, proč ne ... dobrý film, který je vhodný pro televizi ...
Polnoc druhého dňa (2014)
zajímavý film, ovšem ten konec :( srazil z původních třech hvězdiček jen na dvě :( ... škoda, potenciál to mělo, celkem zajímavý herci, ale ten konec ...
Mistr hypnózy (2014)
musím říci, že mě to dostalo ... velmi dobrý příběh, výprava, celkem i chytlavé obsazení :) ... vřele doporučuji :)
Frankensteinova armáda (2013)
jedna hvězdička za Rodena ... jinak totální odpad, který nemá hlavu ani patu ... námět dobrý, až vynikající, ale chtělo to více rozpočtu, lepší herce a lepší výpravu a mohl to být super film ... ale toto ?
Zpráva o Europě (2013)
po delší době jsem si to pustil znovu, a přehodnotil jsem ze dvou hvězdiček na tři ... lehce nadprůměrný scifi ... dobře zpracované a celkem i chytlavé :) sympatičtí herci, proč ne :)
Labyrint: Zhorenisko (2015)
no nevím, nic moc ... příběh je stále stejný, jen se změnilo prostředí a předvídatelnost děje je celkem dost velká, oproti jedničce slabší průměr ...