Posledné recenzie (12)
Cesta na západ (2005) (seriál)
Sérii jsem viděla poprvé teprv před pár dny. Jsem doma na nemocenské, tak jsem si mohla dovolit jeden a půldenní maratón. A když to skončilo, nebyla jsem smutná a dojatá jen z příběhu, ale i z toho, že je konec. Něco tak dojímavého a krásného se hned tak nevidí, jen málokterý film se mi tolik dostal pod kůži. Dala bych 10 z 5, kdyby to šlo...
Moje srdce pochovajte pri Wounded Knee (2007) (TV film)
Perfektní film... Sice bytostně nesnáším protivný obličej Anny Paquin, ale v tomto úžasném filmu jsem se přes to přenesla. Sice jsem už stará, ale filmy o Indiánech mě bavit nepřestanou, zvlášť když se opírají o skutečnou historii a jsou tak skvěle natočené.
Nezvestné (2003)
Tento film bych nazvala dobrodružným filmem pro ženy... Proto se mi líbil, i když umělecký zrovna není... Jednu hvězdu dolů jsem dala za to, že jsem byla natěšená na indiánského idola E. Schweiga a následné zklamání, co že se to z něj za pár let stalo za monstrum :-D