Recenzie (370)
Ace Ventura 2: Volanie divočiny (1995)
"Co říkal?" "Že už není panna." "Oni to poznají?" Shikaka!!
A Fantastic Fear of Everything (2012)
Stejně jako Hyperdrive stojí a padá na Nicku Frostovi, tak tohle zase závisí na Simonu Peggovi... A v obou případech to funguje skvěle :-)
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Hodnoceno po šestnácti dílech a i když jsem to chtěl po příšerném druém díle zabalit a vytrval jen díky setrvačnosti, tak nakonec toho nelituju. Imho to má stejný "problém" jako Buffy - slabý rozjezd. Jen doufám, že se to bude držet stejného konceptu a dál už nás čeká jen větší a větší nářez :-)
Agresivní virus (2014) (seriál)
Proč je kurva český název Agresivní Virus?!? To je k zblití ještě navíc, když tady dááááávno před seriálem byla povedená knižní předloha s jednoduchým a věcným názvem Nákaza.
Achiwa Ssipak (2006)
Příběh o hovně... teda vlastně o hovnech :-D
Aka x Pinku (2014)
Wow, člověk dá něčemu plnou palbu a z modré je rázem červená :-D Snímek Aka x Pinku, doslovně přeloženo jako Červená vs. Růžová, distributorem jako Girl´s Blood je dle popisu japonský akční erotický snímek. A ano, snímek je bez debaty japonský. Je rozhodně akční, jak by taky snímek o tajném undergroundovém dojo, ve ktrém probíhají souboje sex asiatek v ecchi kostýmcích mohl nebýt akční. Nutno uznat, že souboje jsou opravdu choreograficky propracované. Rozhodně víc, než by člověk čekal od snímku označeného jako erotický. A opět ano, snímek je také erotický, ale poslednímu aspektu se věnuje zdaleka nejméně. V celém filmu jsou všehovšudy asi dvě, nebo tři softcore lesbické scény a pár těch obnažených poprsí a bobříků. To ale rozhodně není všechno. Snímek totiž dokáže překvapit nejen po soubojové stránce, ale především dějově. Málokdo by asi od obdobně stylizovaného filmu očekával, že se bude věnovat i takovým sociálním tématům, jako je domácí násilí (!), genderová svoboda (!!) a feminismus (!!!)!! Ano, já vím. Je divné tvrdit o erotickém snímku, že se věnuje feminismu, ale... kdo neviděl, neuvěří. Film koždopádně věnuje výše uvedeným aspektům více prostoru, než onomu výše zmiňovanému erotičnu. COŽ ALE NENÍ NA ŠKODU!!!! Příběh čtyř bojovnic, a posléze kamarádek (a možná i více), které do soubojového ringu vehnaly traumata nejen z dětství, ale i dospívání, je překvapivě citlivý a inteligentní. Miko, Mayu, Chinatsu a Satsuki jsou čtyři ženy, které si každá prošly různými traumaty. Ať už jde o vlastní genderovou nerozhodnost, násilnického manžela, či pološílené rodiče, všechny čtyři hledají útěchu a zapomění v ringu. A i když ne vždy skrze vítězství, každá z hrdinek najde na tak překvapivém místě nejen onu vytouženou útěchu, ale především nečekanou sílu a rozhodnost nenechat se ovládat minulostí a čelit všemu, co jim život vmete do cesty. Nebudu popírat, že, podobně jako hlavní hrdinky v ringu, jsem ve filmu hledal něco úplně jiného, než jsem nakonec našel. Ale to, co jsem našel, nepředčilo moje očekávání v tom nejlepším slova smyslu. (Pro ty pomalejší - očekával jsem něco úplně jiného ;-) )
Ako sa zbaviť priateľov a zostať úplne sám (2008)
Až překvapivě příjemná Britsko/americkáá romantická komedie v hlavních rolích se Simonem Peggem (Hot Fuzz, Shaun of dead, Spaced) a Kirsten Dunst (Wag the Dog, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Spider-man). Navíc jim sekundují Jeff Bridges (Tron) jako šéf filmového magazínu Sharp, Danny Huston (Wolverine) jako nepříjemný, slizký šéf oddělení "špionáže" a andělská mrcha Gillian Anderson (Akta X). Mohu směle doporučit všem, co mají rádi britský humor a americké romantické komedie :-)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Héééj to byla parádní akční jízda :-)
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Kdysi jsem viděl jeden díl, který mě absolutně nudil. Říkal jsem si, co na tom všichni vidí a raději si stáhl Garth Marnghi Darkplace. Pak, minulý týden, mi kámoška pustila jiný díl. Teď jsem u dvaadvacátého dílu... druhé řady a je to... nemůžu si pomoct, je to silnější než já... it is legen-wait for it-dary!!!!!!!!
Ako vycvičiť draka 2 (2014)
Překvapivě povedené pokračováni :-)