Obľúbené seriály (10)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Tron: Povstání (2012)
Tomuto seriálu takmer niet čo vytknúť. Najviac mi vadia škaredo nakreslené pretiahnuté tváre a chudé postavy. Hudobný doprovod je zasa väčšinou len drobnou modifikáciou, prípadne kopírovaním hudby z Legacy. Sú to však len detaily. Atmosféra aj pocit, že sa nachádzame v Gride je tu porovnateľne dobrý ako v Legacy. Tiež sa mi páčia recyklované zvuky z pôvodného Trona. Dej je skvelým doplnením príbehu. Miestami sa autori naozaj pohrali s novými nápadmi. Ako fanúšik - 95%
Priatelia (1994)
Sherlock (2010)
Dr. House (2004)
Simpsonovci (1989)
Futurama (1999)
Walking Dead (2010)
BattleTech (1995)
Bohužiaľ zatiaľ neexistuje adekvátne filmové / animačné spracovanie sveta BattleTech / MechWarrior. Ako veľký fanúšik knižnej aj hernej série čakám, kedy to príde. Seriál je sám osebe veľmi slabý. Animovaný je striedavo kreslenou formou a veľmi zastaralo počítačom (súboje Mechov). Dej je niekedy veľmi urýchlený a inokedy zasa nudný. Najviac ma však sklamalo, že ako jediné (iné nepoznám) TV spracovanie fiktívneho univerza BattleTech, mohol tento seriál sprostredkovať jeho klady širšiemu publiku. V tomto však zlyhal na plnej čiare.