Recenzie (293)
Tráva (2005) (seriál)
Seriál naprosto o ničem.
Cavalcade of Cartoon Comedy (2008) (seriál)
Velice nevyrovnané skeče, kde na jednu stranu jsem se mohl potrhat smíchy u tlustého ježíše a na druhou stranu o čem má být zasedání koček to fakt netuším.
X-Men: Wolverine (2009)
Ničím nevystupující film z průměru, čož je škoda na takový námět.
Blesk (2008)
Mám rád kreslené filmy, ale tenhle mě docela zklamal. Očekával jsem víc ftipů, lepší děj, a kdyby to chtěli tvůrci napravit určitě by dostal křeček více prostoru, protože to byla jedíná postava, která se mi líbila :)
Predtucha (2007)
Blbost s dírami většími než je Čína. Bullocková by se už nikdy neměla mračit. A vysvětlí mi někdo co dělal ten kamion když to auto viděl asi tak kilometr předem ?
Yes Man (2008)
Komedie, u které se clověk směje přirozeně bez nějakého donucení.
Aeon Flux (2005)
Hrozně špatně zpracovaný film. Jejich představa filmových triků je plátno a špatná digitální úprava. Jediný co je na filmu pěkný je Charlize Theron.
Superman sa vracia (2006)
Nuda, nuda, nuda, nuda. Těšil jsem se na grandiozní supermanův návrat, a dočkal jsem se vraždy klasiky a neumětelu udělat parádní akční scény.
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
Zase z trochu jiného soudku, skvělé postavy se stejně dobrými dialogy, o humoru se nedá ani bavit. Moje nejoblibenější postava je Randy.
Chuck (2007) (seriál)
Rozhodně jeden z nejlepších nápadů pro seriál poslední doby. Zajímavé postavy se střídají s nádhernými slečnamy. Těším se na další řadu.