Recenzie (637)
Chaos (2021)
Strašně mi vadily ty hlasité myšlenky. Strašně !
Charlieho anjeli (2000)
Genderově velmi nevyvážená zábava.
Charlieho anjeli 2: Na plný plyn (2003)
Ještě akčnější,ještě komediálnější,ale už ne tak zábavné.
Chata na predaj (2018)
Uvěřitelné asi tak jako Zprávy Jaromíra Soukupa. A kvalitní taky tak...
Chlapci a chlapi (1988) (seriál)
Já nerad dávám odpady,už jen proto,že si obvykle s filmy či seriály někdo dal aspoň nějakou práci,ale tady fakt není nic,co by stálo byť jen za jedinou hvězdu.Seriál byl směšný už při premiéře,bavili se především vojáci.Já rukoval za pár měsíců potom a skutečně jsem tam podobné lidi nepotkal.Vedle Zounarova Soukupa vypadají i Rychlé šípy jako banda teroristů a ani další nejsou příliš uvěřitelní a třeba Vejmělková je tady mimořádně nesympatická.Je to zkrátka pitomost na kterou se dá dneska koukat spíš jen jako na komedii,my to jako pamětníci zkusili v hospodě a královsky jsme se přitom bavili.
Chlap na striedačku (2020)
Děs, běs!!!
Chvilka poezie (1968) (relácia)
)))))))))))
Iáson a argonauti (2000) (TV film)
Další důkaz toho,že Amíci dokáží zprznit úplně všechno.A tentokrát nejde jen o předlohu ale i o provedení.Celé je to nějak podivně natočené.Bohové shlížející z nebes vypadají komicky a jejich rozhovory jsou směšné.
Ikony Kamila Střihavky - Aleš Brichta (2022) (epizóda)
Bohužel, je vidět, že z Aleše je, co se zdraví týká, troska. Je mi ho líto, byť mám spoustu výhrad k jeho pozdější tvorbě i k některým politickým názorům. Přesto je to bez diskuze největší osobnost českého metalu! Jeho paměti mají jedinou chybu, jsou příliš krátké, jinak je to skvělá knížka, v níž si opravdu s nikým nevyřizuje účty. I když by mohl.
Il Boemo (2022)
S veškerou úctou, v kdejakém pornofilmu dostane divák totéž, jen tam bude víc děje. Tohle je fakt nablýskaná bída v čele s nehercem Dykem. /A tvůrci historického filmu by měli vědět, že Mozart se čte Mocart.../