Obľúbené seriály (10)
Detectorists (2014)
Jakožto hledač jsem z toho seriálu unešený.Kdo hledá a tohle už viděl, ví že člověk co to natáčel nás zná.
Bratstvo neohrozených (2001)
Foylova válka (2002)
Len keď sa smejem (1979)
Gallipoli (2015)
Rozhodně nej překvápko v seriálech.