Recenzie (282)
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Děláte si prdel ? Vy jste se nedívali na konec ? Dyť to bylo utrpení..
Sexmisia (1983)
Jako komentář Tosima. Akorát to neberu tak vážně :)))
Štyri svadby a jeden pohreb (1994)
Nerad hodnotím filmy špatně. Bohužel, tady mi vadily některé věci a proto to udělat musím.
Sexi 40 (2009)
opravuji po roce na 2. Docela jsem se nasmál.
Rivali (2013)
Skvělej Niki!
Späť do ringu (2013)
Budu muset změnit žebříček TOP 10. Byl jsem velmi spokojený.
Zúbková víla (2010)
Docela jsem se nasmál :))
Mrázik (1964)
Nastěnka <3
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Nemám ten film rád. Je totiž stupidní a ani trochu zábavný.
Mary a Max (2009)
Chudák bratr, byl z toho smutnej. Ale své kvality film má.