Obľúbené seriály (10)
Klinika Grace (2005)
Simpsonovci (1989)
Priatelia (1994)
Sex v meste (1998)
True Blood: Pravá krv (2008)
Doktorka Zoe (2011)
Kde bolo, tam bolo (2011)
Dexter (2006)
Vyprávěj (2009)
Rebelka z predmestia (2011)
1.série výborná, ale 2. už je těžký zklamání.. Bohužel..