Obľúbené filmy (10)
Monte Walsh (2003)
Konečne nejaký film o cowboyoch a nie o pištoľníkoch. Kto chce vidieť trošku reálnejší pohľad na život chlapov, ktorí pracovali s dobytkom tomu tento film odporúčam. Ak čakáte neustále prestrelky, krvácanie a boj jedného proti dvadsiatim, čo má znamenať hrdinstvo, tak ruky preč. Tento film chce ukázať iné hodnoty - že slovo dané niekomu má ešte nejakú váhu; že nepotrebuješ plné vrecká peňazí aby si mal dobrý život; že hrdinstvo je na niečo nemať, ale aj tak to spraviť... Na knihu to samozrejme nemá, ale táto verzia sa mi páči viac ako tá z roku 1970. Tom Selleck a Keith Carradine ako keby sa v sedle narodili. Takže odo mňa päť hviezd.
Statočné srdce (1995)
Tak pri tomto kúsku sa aj oči trošku zrosili a nabehli zimomriavky. Veď, ktorý chlap netúži po podobnej role v živote?
Posledný Mohykán (1992)
Videl som to už asi 20 krát a budem to pozerať aj s mojimi vnúčatami.
Posledný samuraj (2003)
Prostredie vychádzajúceho slnka vo filme veru nemusím, ale pri tomto chtiac nechtiac musím spraviť výnimku!
Divoký Django (2012)
Konečne western s myšlienkou, so zaujímavým dejom, aj keď niektoré pasáže sú na môj vkus trochu pretiahnuté. Pár krát som už mal chuť to trošku posunúť dopredu. Výborný Christoph Waltz, dobrý Jamie Foxx a klasický DiCaprio, ktorého ja osobne nemusím. Dávam päť hviezd, lebo tento film si môže pozrieť každý, nie len milovník westernov.
Jack Reacher: Posledný výstrel (2012)
Tento film sa páčil aj mojej pani. A to veľmi nemusí akciu ani Cruisa.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Dedovia to ešte vedia roztočiť.
Nedotknuteľní (2011)
V živote možno všetko neide tak hladko, ale toto je príjemní rozptýlenie.
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Niekedy stačí aby sa jeden postavil za správnu vec!!!
Krajina strelcov (2003)
Správny western (nie nejaká blbá snímka o tom kto skôr vytasí) s trochou akcie. Costner s Duvallom *****