Obľúbené filmy (9)
Grandhotel Budapešť (2014)
Až vyjde mesiac (2012)
Paralelné svety (2012)
Film který je možné shlédnout několikrát. Nevím, jak je to možné, ale prostě už jsem ho viděla pětkrát a pořád se nechám unášet nádhernou fantazií a celým příběhem až do konce jako kdyby to bylo poprvé. Prostě okouzlující film s posláním.
Zelená míľa (1999)
Zásah v pravou chvíli (1963)
Okouzlující film u kterého se zasměje i mladší generace. I když znám tento film nazpaměť vždycky mě scéna s převlečenou zdravotní sestřičkou dostane a tak i celý film. Doporučuji všem, kdo ho neviděli - prostě nej nej komedie.
Niekto to rád horúce (1959)
La La Land (2016)
Interstellar (2014)
Elysium (2013)
Film se sice týká budoucnosti, ale spíše návodem pro dnešní dobu. My přeci zažíváme otroctví pod vlivem politiků, čii co s nimi je v návodu tohoto filmu. A myslím, že tvůrce filmu právě toto zamýšlel. Ten kdo ví, pochopí. :-)