Recenzie (22)
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Bravooo, zase po dlouhé době dobře natočené téma ,,Drákula,,
Overlord (2018)
Skvělé spojení válečného filmu a horroru. Slušné efekty a masky.Občas i vtipné.Pobavil jsem se.
Venom (2018)
Vcelku vůbec nemusím comics, ale tohle mě pobavilo.Vcelku je to originální a vtipný a o to jde.
Halloween (2018)
Bylo to takové nějaké bez šťávy.Tahle série už asi nemá co nabídnout.Ale myslím, že tvůrci tohle ještě neuzavřeli.
Bohemian Rhapsody (2018)
Šest hvězd by k dispozici nebylo ....?
Blokoti (2018)
Jediné na co se dalo koukat, byla Leslie Mann.Jinak vše špatně.
Na doraz (2017)
Nějak jsem tomu filmu nevěřil skoro nic.Halle Berry herecky docela špatná, ale spíš bych řekl, že na vině je mizerný scénář.Konec filmu byl o něco málo lepší.
...a rána sú tu tiché (2015)
No nevím, asi se budu muset znovu podívat na původní zpracování.Jestli šlo opravdu o remake se vším všudy.I s tím patosem a naivitou přesně podle předlohy.Takhle se přece filmy dnes už netočí.Ale jinak holky byly opravdu krásné, až se tam nehodily.
Zátoka (2009)
Bez slz jsem tak tak vydržel až skoro do konce, ovšem závěrečný záběr na krásu pohybu volných delfínu a za poslechu Heroes, to už mě přece jenom zlomilo.Nádherný dokument.
Pelíšky (1999)
Je až zarážející, jak se na tenhle filmový skvost dá dívat každý rok při další a další repríze a pořád vám emotivní i komické scény vhánějí slzy do očí.To vše podpořené skvělými hereckými výkony a krásnou hudbou. Že by nejlepší český film.