Obľúbené filmy (10)
Zelená míľa (1999)
Agent bez minulosti (2002)
Bournov mýtus (2004)
Bournovo ultimátum (2007)
Najvyššia ponuka (2013)
La cara oculta (2011)
Skvělej film, ale hlavně se NEKOUKEJTE DOPŘEDU NA TRAILER!!!
Whiplash (2014)
Ode dneška miluju Jazz!