Obľúbené seriály (10)
Sherlock (2010)
Nezvestní (2004)
Pán času (2005)
Agatha Christie's Poirot (1989)
Hrozba z temnoty (2005)
Mentalista (2008)
Wilfred (2011)
celkově vzato je to taková blbůstka, ale já jí miluju! první díly nebyly tolik zábavné, kvůli seznamování se s dějem atd. druhá polovina první série se už ale rozjela a v každém díle se strašně nasměju. nemůžu se dočkat třetí série! Je to opravdu skvělé a Wilfred má skvělé hlášky. A taky myslím, že je vtipné vidět ,,Froda" jako zhuleného pejskaře bez práce. prostě výborný seriál :) Wilfreda jsem si prostě zamilovala!