Recenzie (162)
Demolátor (1993)
FIlm, který mnohé předvídal, nikdy neodpověděl na to, jak fungujou tři mušličky a akorát rozdával pokuty za porušení slovního morálního statutu. http://umenivyberu.cz/filmy/demolition-man-aneb-prilis-mirna-spolecnost-a-dva-magori/
Brickleberry (2012) (seriál)
Kombinace výborně ujetých postav, nekompromisní nekorektnosti a hlavně stopáž i počet epizod, který skončily dřív, než by se zajídaly. Možné poučení pro mnohé nekonečné série. http://umenivyberu.cz/serialy/brickleberry-aneb-park-s-nulovou-sanci-na-preziti/
Malý pitaval z velkého města (1982) (seriál)
Upřímně, nechápu, proč se všechny seriály z určité doby setkávají s hrozně nízkým hodnocením. To si to nikdo neumí postavit prostě jako detektivku, která ukazuje taky něco jinýho než mávání plackou a pistolí? Takže s čistým svědomím a možná trochu natruc za plný počet. http://umenivyberu.cz/serialy/maly-pitaval-z-velkeho-mesta-aneb-15-lekci-patrani-realistickeho/
Hitler: Vzostup zla (2003) (TV film)
Jestli to přesně takhle bylo nebo mohlo být nevím, ale mnohem víc se mi líbí obecné zpracování mechanismu postupující moci a psychologie davu a jednotlivce. A Carlyle je tady naprosto nedostižný. http://umenivyberu.cz/filmy/hitler-vzestup-zla-aneb-pliziva-moc-obepinajici-tela-i-duse/
Barbar Conan (1982)
"Dej almužnu, ochrání tě před zlem." Conan: "Já jsem zlo." Klasika a základní kámen jednoho filmového žánru. http://umenivyberu.cz/filmy/barbar-conan-aneb-cista-esence-zanru-mec-magie/
Noc na Karlštejne (1973)
Hoja hoj, hoja hoj, holky vokatý...http://umenivyberu.cz/filmy/noc-na-karlstejne-aneb-historie-v-pisnich-a-hvezdnem-obsazeni/
Adela ešte nevečerala (1978)
Tomuhle nelze dát míň než plný počet, protože ten film znám prakticky nazpaměť a nikdy se neokouká. http://umenivyberu.cz/filmy/adele-jeste-nevecerela-aneb-prirucka-preziti-pro-americana/
Akumulátor 1 (1994)
Moc příjemný mix scifi, komedie a romantiky, který zaujal i moji velmi cynickou a sarkastickou duši:-) http://umenivyberu.cz/filmy/akumulator-1-aneb-kdyz-jste-unaveni-a-nevite-proc/
Škrečok v nočnej košeli (1987) (seriál)
Fantastická práce nápady i provedením a hlavně obsazením. http://umenivyberu.cz/serialy/krecek-v-nocni-kosili-aneb-pet-dilu-o-ceste-do-lidske-hlavy/
Deadpool (2016)
Deadpool jako postava mě i celkem zaujal, ačkoli jsem ho nikdy moc nezkoumal, takže tohle bylo první důkladnější setkání. Trailery namlsaly, bohužel celek se podobal tomu, když čekáte slušně propečený steak a dostanete tvrdý vařený květák (nic proti tomuto druhu zeleniny). Vzato kolem a kolem jsem čekal něco....propracovanějšího a hlavně něco, co se nebude snažit o drsnost a vtipnost za každou cenu. Deadpool se ale kontinuálním tlacháním (stále opakování dick, fuck, shit, mothefucker a podobně není plnohodnotn hláškování) a pitvořením snaží zakrýt zoufalou absenci toho hlavního - důvodu PROČ z něj mám být tak na větvi. Protože to jsem na něm dosud nenašel. http://umenivyberu.cz/filmy/deadpool-aneb-opakujici-se-rebel-bez-priciny/