Recenzie (6)
Teletubbies (1997) (seriál)
Treba me 4 lete sestrence se toto libi,kvuli ni davam aspon dve,ovsem pro me byli vzdycky a jsou Nr.1 klasicky Disneyovky...........
Milujte svojho zabijaka (2002)
Tento film jsem netrpelive a trochu s obavami ocekaval,nakonec me ovsem G.Clooney jako reziser prijemne prekvapil....A preci jenom, kdo by nechtel vyhrat lednicku?
Toronto Tom, kocour z Ameriky (1999) (seriál)
Nezlobte se na me,ale tohle je opravdu nejhorsi vecernicek,ktery jsem kdy videl.Nevim jestli to mel byt pokus jako navazani na klasiku(Rakosnicek,pohadky z mechu a kapradi aj) nebo neco jineho. Kvuli hlavni postave strycka kocoura, ktery do vseho neuspesne a trapne vrta plus absenci jakychkoli vtipu, takto i pres slusny dabing J.Labuse davam 5%.
Príbeh Alvina Straighta (1999)
...Cestou necestou,polem nepolem,jedu za tebou se svym malotraktorem.....krasny,ale trochu smutny film s prijemnou atmosferou...
Tora! Tora! Tora! (1970)
Vyznamne lepsi podani nez Bayův Pearl Harbor,preci jenom me jeho milostna zapletka moc neoslovila.Ale hlavne skvely valecny film se strhujícími leteckými bitvami.
25. hodina (2002)
Jeden z nejlepších filmů Edwarda Northona,na jednu stranu bezcharakterni clovek,ktery prodava drogy, na druhou clovek, ktery zachrani zkopaneho psa.Tento film nehodnoti ani neodsuzuje. Jen ke konci jsem se chvili bal,ze "takhle" to prece nemuze skoncit.