Obľúbené filmy (10)
Olovená vesta (1987)
Ostreľovač (2007)
50/50 (2011)
Čistič (2007)
96 hodín (2008)
Smrť čaká všade (2008)
Dokonalý únik (2009)
Prekliaty ostrov (2010)
Ľadovo ostrí (2007)
We Are Blood (2015)
Všetko TOP!!! Najlepšia kamera akú som kedy videl.