Recenzie (172)
Peacemaker (2022) (seriál)
Intro - top. Akce - strop. Zábava - top strop
Tenet (2020)
Jedna hvězda za vytříbené akční scény dokreslující skvělá hudba v pozadí. Nechápu jak Nolan tohle dokáže vymyslet, napsat a ještě takovým způsobem natočit, za to klobouk dolu a druhá hvězda navrch. První polovina filmu snesitelná, druhá polovina naprostý mindfuck, který jsem nepochopil a nechci znovu zkoušet pochopit.
Servant (2019) (seriál)
Člověk čeká 10 dílů na nějaký wow moment aby ve finále zjistil, že žádný není.
Potichu (2019)
Bohužel po filmu Tiché místo a Bird Box tento snímek už ztrácí na originalitě a v podstatě nenabízí nic nového či převratného. Je tam i pár wtf momentů, jako např. jak dokáže hluchá postava plynule mluvit a také šeptat? Jedna drtička na odpad rozšmelcuje několik desítek potvor - jak je tedy možné, že v 21. století je nedokáže hladce zlikvidovat armáda? Obecně ta okřídlená havěť mně přišla poměrně tupá a lehce by se dala vyhladit, ale to už je možná zbytečné polemizování. Těch 90 minut tomu prospělo a ve finále to hodnotím jako průměr a pomyslně řadím na 3. místo za dvojici zmíněnou na začátku komentáře.
Čierni baróni (1992)
Jak už bylo parkrát zmíněno - výborně vybrané herecké obsazení, především Donutil s Vetchým. Pár vtipných scén a hlášek by se taky našlo, ale zbytkem mě to naprosto minulo.
Nepohádky (2018) (seriál)
Tento seriál patří mezi ty lepší. Jen je škoda, že prvních 5-6 dílů má pomalejší tempo a až poté se více rozjede akce. Poslední díl byl na můj vkus až moc překombinovaný. Tvůrci tam narvali hrozně moc zvratů a každých 5 minut se situace vyvíjela jinak. Rozhodně tam byl prostor a potenciál tyto zvraty rozvést do vícero předešlých dílů. Originální nápad zpracovat pohádky v moderním pojetí a těším se na další sérii.
Sowon (2013)
Emocionálně to bylo hodně náročný, až jsem si několikrát během filmu říkal, proč raději dvě hodiny nekoukat na něco veselejšího a proč je vůbec potřeba točit tyhle životní bolesti. Ve finále to na mě prostě bylo až moc velké ždímání bolesti a tlačení na city. K tomu všemu upištění Korejci, to asi prostě není na mě. Tím ale nechci ubírat kvality filmu a celkové zpracování tématu. Rozhodně by mě více zaujal rozpracovaný příběh toho nechutného úchyla, protože pasáže s ním byly zajímavé.
Jak ulovit Dr. Lewise (2013)
Příjemná oddechovka na večer, která neurazí, ale ani nijak zvlášť nenadchne. Film vykresluje krásné prostředí vesnice, tedy pardon přístavu a všedních životů místních obyvatel, kteří za každou cenu chtějí pracovat a přestat žít jen ze sociální podpory. To i přesto, že se tu vystaví chemická továrna, kterou až zas tak nikdo nechce, ale je to jediná z možností, jak získat zaměstnání a dát životu nový náboj. K tomu všemu je ale potřeba lékař, který v přístavu bude bydlet nastálo a možná i nějaký ten úplatek, který později už není dále rozveden. Rozjezd byl poměrně pomalý a chvíli trvalo, než jsem se naladil na tu správnou vlnu. Po příjezdu doktora však přichází na řadu konečně trocha komedie a já se upřímně několikrát zasmál. Jak se bude příběh vyvíjet je od začátku jasné, ale ničemu to nevadí. Brendan Gleeson nezklamal.
Noční jízda (2013)
Tenhle film jsem zkusil čistě ze zvědavosti a hlavně díky hlavnímu herci. Upřímně, kdyby tam nehrál Tom Hardy, tak se mu asi vyhnu. Nakonec musím říct, že to byl průser i s Hardym. Tohle prostě nefungovalo a nebavilo mě to. S každým dalším zazvoněním telefonu jsem doufal v brzký konec. To celé lití betonu a fakt, že bez Hardyho je ta firma jako bez ruk a noh bylo směšné. Den před takto důležitou událostí nemají zařízené věci jako uzavírky, nějaké vzpěry či co a dalších tunu věcí, kterým snad ani nechci rozumět. Ta linka se ženou a milenkou byla mnohem zajímavější v porovnání s nějakým šíleným betonem. Ten konec o ničem tomu jenom nasadil korunu. Tady je prostě téměř vše špatně, 1* za Hardyho, protože kdyby to auto řídil nějaký méně známý a ne tak dobrý herec, tak je to asi úplný odpad.
Upgrade (2018)
Očekávání jsem měl poměrně velké, ale díky tomu jsem byl možná o to více zklamaný. Do doby než hlavní hrdina dostane tzv. upgrade se film hrozně vleče a nudí. Po upgradu se dostává ke slovu akce, ale ta mě opět nějakým způsobem minula. Akční scény mi chvílemi přišli spíše komické, hlavně ty robotické boje v podání STEM. Za celý film mi bylo jedno, jak to vše dopadne a k hrdinovi jsem si nedokázal udělat kladný či vůbec jakýkoliv vztah. V podstatě jsem si od začátku říkal, že té jeho blbce jsem to vlastně přál, když natolik podporuje moderní technologie, nechává se slepě vozit autonomním vozem a pracuje pro korporát, který to vše podporuje. Poměrně milým překvapením byl závěr a to, že to neskončilo jen nějakým jednoduchým koncem typu hlavní hrdina / padouch zemře.