Recenzie (14)
Ezel (2009) (seriál)
jednou jsem to omylem někdy zrána zahlídla a k mýmu překvapení jsem na to nakonec zůstala koukat ;) od tý doby se povedlo ještě párkrát a je to v rámci mezí docela zajímavý ... resp. určitě to není zas taková píčovina, aby se tu muselo házet odpadama ... hodnocení by bylo tak na dvě a půl, ale vzhledem k těm odpadům teda tři
Z úst do úst (2005)
Banda vypatlanejch smažek a německej guru Jára. U tohohle filmu by mělo být VELKÝ varování, že existuje ještě stejnojmennej švédskej film ze stejnýho roku - páč takhle chci zpátky svejch 99 minut života strávenejch nevěřícným čučením na tuhle nudnou blbost, která je úplně, ale úplně vo ničom (literally).
Gossip Girl (2007) (seriál)
1., 2. a 3. řada skvělá závislost. 4. řada ještě ušla, ale už to nebylo ono. 5. řada naprosto surrealistická blbost, která vyvrcholila nelogickou zápletkou s monackou rodinou šišlů a Blair, která někde v průběhu řady očividně urpěla lobotomii, protože jinak si její náklonost k Danovi nedokážu vysvětlit (aneb ale fuj jako). Upřímně doufám, že se po letní přestávce vrátěj postupně k předchozí kvalitě, protože materiál na to je. A vzhledem k tomu, jak jsem tenhle seriál na začátku milovala, tak pořád za 5 hvězd (a ty dvě poslední řady budu dělat, že jsem neviděla).
Protivné baby 2 (2011) (TV film)
Neuvěřitelná blbost s neuvěřitelně nesympatickým hereckým obsazením (není tam jediný inteligentní ksicht; pro mě osobně vede žebříček těch, co mě nejvíc točili, Lucka Vondáčková coby Jo a nudnej fracek ze šestý řady Zoufalek coby Mandi) a naprosto debilním scénářem. Prostě hrůza. A to se mi původní Mean girls fakt líbily (myslím, že na 4 hvězdy) - kdybych je neviděla, tak bych tady dala alespoň jednu hvězdu za pár nápadů, ale takhle vím, že to byly jen vykrádačky jedničky, takže nic.
Jedz, modli sa a miluj (2010)
rozhodla jsem se ho zkouknout jen proto, že jsem na něj už párkrát slyšela v jinejch filmech narážky, tak abych věděla vo co gou ... když jsem viděla místní hodnocení, tak jsem si to nakonec málem rozmyslela, ale nakonec teda jo no ... a přijde mi tu trochu podhodnocej ... je to sice romantická nereálná blbost (a část s Indiií je hodně trapná), ale už jsem tady viděla podobný kousky hodnocený mnohem líp ... moc mě to nebavilo, znova ho nedám a bardem byl děsně směšně ubrečenej, ale tak ... záběry dobrý no ... 60 % (dala bych tři hvězdy, ale protože si myslím to o tom podhodnocení, tak čtyři)
Kuutamolla (2002)
Tak trochu severská variace na Bridget Jones s prvky Sexu ve městě (inspirace Samanthou je zjevná), což zní sice fajn, ale v reálu to bohužel vůbec nefunguje. Hlavní postava mi byla silně nesympatická a její jednání jsem nechápala 90 % filmu. Vzhledem k tomu, že zároveň zabírá 90 % filmu, za dvě hvězdy. Třetí je za pěkný chlapy.
Deti noci (2008)
úplně zbytečnej film
Temné tiene (2012)
Pro ty, co jsou naladěni na stejnou vlnu jako tvůrci, to bude za jednoznačných 5 - za pokoukání a za humor. Všichni ostatní mohou film s klidem vynechat, na víc než na 3 to stejně nepoberou.
Spartakus (2010) (seriál)
Velice okomalebné. Možná je tam i nějakej děj, kterýho si časem všimnu, ale zatím na něm tak nějak netrvám.
Happy Happy (2010)
Norskej Václav Vydra s přiblblým úsměvem kastráta, kterej si uvědomí, že touží po vagíně (požadavek inteligence je podružný), jež by k němu vzhlížela, ženská, co musí s Vydrou žít, a tak (pochopitelně) radši hulí a chlastá, jeden homosexuál a jedna jezinka rozkuřovačka ... no, neusnula jsem, zejména proto, že jsem pořád byla nucena přemýšlet, kterej z nich je mi nesympatickej víc (nakonec vyhrála rozkuřovačka), ale žádný terno to taky nebylo ... dvě hvězdy a třetí za ten skvělej sníh.