Recenzie (5)
Firefly (2002) (seriál)
Whedon je jeden z nejschopnějších a nejvynalézavějších režisérů současnosti. Firefly sice taky nějaké peníze za efekty stála, ale velká část atmosféry je tvořena inteligentním dějem a dialogy a bez prázdné pastvy pro oči se celkem obejde. Škoda, že byla uťata násilím v půli, byl tu náběh na kult jako u Buffy...
Krstný otec III (1990)
Tři kmotři, tři nové herecké objevy. Ale zatímco De Niro a Al Pacino uchvátili, García nějak ne. Nemění na tom nic nominace na Oskara, asi jako Kubánec tolik jako Ital necítí... Koneckonců, kolik dalších skvělých rolí měl, ve srovnání s předcházejícími?
Žena v čiernom (2012)
Radcliffe není Potter. Ví, že to musí světu dokázat, jde na to dobře, a daří se mu. Film je trochu melodramatický, ale to vůbec nevadí, konečně je to prima horůrek, kde se scénáristicky nešvindluje a neklame tělem a divák dostane to, o čem se film tváří, že nabízí. Sice jsou tu nějaké logické chyby a tak, ale dají se prominout.
Ospalá diera (1999)
Po řadě filmů, kde se Depp jen pitvoří, natřásá a machruje, jak široký má repertoár, konečně jsem shlédl něco staršího, kde i hraje. A s Christinou Ricci jako by pro sebe byli stvořeni. Skvělá práce, lidi.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Krásně spojené příběhy jednotlivých sólistů, kteří dokázali fungovat nejen semknuti proti nepříteli, ale i vzájemně si měli co říci... Dokonce myslím, že by klidně mohl být film i dvakrát delší, tolik toho bylo rozehraného a nedopovězeného...