Recenzie (298)
Hastrman (2018)
3 a 1/2
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Nejhorší film z celé ságy (zlatá Epizoda I), ve kterém Rian Johnson ničí vše staré, aniž by nabídl adekvátní náhradu. Vůbec nepochopil, o co jde ve Hvězdných válkách, protože celý film působí jako hodně rozvleklá epizoda jakéhokoliv sci-fi seriálu, ale nikoliv jako Star Wars. V předchozí epizodě šlo o to najít Luka Skywalkera, ovšem celá ta snaha nyní působí směšně, protože MISTR SKYWALKER dostane jen velmi málo prostoru a není to vlastně nic víc než jen jedna z vedlejších postav. Právě nevyužití této postavy je asi největší slabinou celé "osmičky" a když se k tomu připočtou i ostatní kiksy (např. celá linie s hledáním "Lamače kódů" je zcela zbytečná), jedná se o hodně velký průšvih. Ano, triky, kostýmy a přítomnost postav z starých epizod z toho pořád dělá nadprůměrný film, ovšem film, který vlastně celé původní Hvězdné války posílá do kytek a začíná úplně znovu, bohužel s tupými a naprosto zbytečným postavami jako například Finn.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
90 %.
Babovřesky (2013)
30 %.
Jack Reacher: Posledný výstrel (2012)
Vcelku průměrná detektivka se skromnou výpravou.
Ide len o sex (2011)
70 %.
Fantóm opery (2004)
50 %.
V tieni gangu (1993)
50 %.
Horúce pozdravy z Paríža (2010)
50 %.
To bol zajtra žúr (2010)
30 %. Záchodový humor, obehrané vtipy a tupé postavy.