Obľúbené filmy (10)
Gladiátor (2000)
Osvietenie (1980)
Forrest Gump (1994)
Vo štvorici po opici (2009)
Saw: Hra o prežitie (2004)
Noc v Roxbury (1998)
Zbrusu Nový zákon (2015)
Konečně film, který se svým netradičním pojetím vymyká ze zajetých stereotypů a předvídatelných klišé drtivé většiny soudobých filmů. Jeden z nejlepších filmů, který jsem za poslední dobu viděl.