Posledné hodnotenia (114)
Kid (1921) |
18.12.2011 | |
Modrá lagúna (1980) |
odpad! | 18.12.2011 |
Údolí včel (1967) |
18.12.2011 | |
Už zase skáčem cez kaluže (1970) |
18.12.2011 | |
Krídelko alebo stehienko? (1976) |
18.12.2011 | |
Kapustová polievka (1981) |
18.12.2011 | |
Chicago (2002) |
18.12.2011 | |
Přesný jako smrt (1983) |
18.12.2011 | |
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964) |
18.12.2011 |
Reklama
Posledný denníček (1)
Rozhodně mám rád hudbu
"čest baroku".