Recenzie (241)
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Ještě mnohem horší než Bruno a tomu jsem dala nekompromisně odpad. Je to jeden z nejblbějších filmů, co jsem viděla. Film je trapný, bez kapky soudnosti a není ani trochu vtipný. A to jsem si říkala, že byl Cohen v Brunovi stupidní.
Bruno (2009)
Další film, který vůbec nemusel vzniknout. Pro mě teda postrádal veškerý humor a navíc byl víc než trapný. Cohen je mi velice nesympatický a jeho smysl pro humor je mi naprosto neznámý. Neztrapňuje jenom sebe, ale i mě, když se na film dívám. Bruno si ode mě nezaslouží ani hvězdičku.
Transformers (2007)
Naprosto nezáživný film. Nekonečně dlouhý a absolutně mě nevtáhl do děje. Pro mě jeden z nejhorších sci fi. Ano, efekty jsou na velmi dobré úrovni, ale to je taky všechno. Je to nudné, vleklé, až příliš americké a snaží se to být i vtipné - bez efektu. Herecké výkony nic moc, až na Shia LaBaoufa.1, 60.
Modrý zamat (1986)
Další geniální snímek Davida Lynche. Všichni herci zvládli svou roli naprosto bravůrně. Místy jsem opravdu málem zapomínala, že to hrají. Například takový Hooper byl naprosto fenomenální. Dokonale dokázal proplést krásný a normální svět s hnusným a především DIVNÝM (což ve filmu nejednou připomínali). Dominovala ve filmu lidská nevinnost s odpornou nevyrovnaností a rozpolceností. Je to poměrně složitý film, ale dá se snadno pochopit, což je rozdíl mezi modrým sametem a Lost Highway - kde jsem film chápala každých dvacet a nakonec jsem ho nepochopila vůbec. Každopádně na modrý samet se velmi ráda s chutí znovu podívám. 4, 65. (Lynch nezapomněl na typický detailní záběry ustřiženého ucha a na lynchovský hluboký, dunivý až železný zvuk v pozadí)
Smrť prichádza v bielom (2003)
Rozhodně skvělá myšlenka. To se musí nechat. Bohužel se film místy trochu táhl, jako by vymýšleli scénář na místě. Ale jinak poměrně dobrý horor, na který se ráda ještě někdy podívám. Navíc v hlavní roli Ray Wise, kterého velice ráda a to z Twin Peaks. 3, 35
Sám doma 2: Stratený v New Yorku (1992)
Pro mě dvojka na stejné úrovni jako jednička. Většinou je "PRÝ" další pokračování horší než jednička, ale v tomto případě to není pravda. Stejně jako u návratu do budoucnosti, krotitelích duchů, terminátorů, smrtelného zla a poltergeista. Je to stejně chytlavé, vtipné, napínavé a VÁNOČNÍ! :-) .
Pozri, kto to hovorí 3 (1993)
Velké zklamání. Trojka nejspíš ani nemusela vzniknout. Ale i přes to dávám 1, 25. Je to nejspíš tím, že se to odehrává v době Vánoc.
Pozri, kto to hovorí (1989)
Super vtipná podívaná, na kterou se jednou za čas kouknu. Kirstie Alley předvedla skvělý výkon svobodné matky a John Travolta neškodného a velmi nápomocného taxikáře, později milujícího manžela i otce. Je to hezký film. Možná se mi líbí jenom z nostalgie, to nevím, ale vím, že na něj nedám dopustit. Škoda, že ty ostatní pokračování jsou o poznání horší. 3, 85
Mesto Ember (2008)
Docela příjemná podívaná, ale místy až moc nudná. Přemýšlela jsem nad 3 hvězdičkama, ale nechám to na 2, 45. Na jedno podívání úplně stačí.
REC (2007)
Tak tento horor se mi líbil. Zapůsobilo na mě, že začal úplně nevinně. Po herecké stránce taky super a efekty na jedničku. Délka filmu je naprosto dostačující. Místy jsem i věřila, že se to vážně děje. Dobré 4, 10