Obľúbené filmy (7)
Podivná polícia (1985)
Tri dni Kondora (1975)
Leon (1994)
Kopyto (1981)
Angel-A (2005)
Mě ten film nadchnul zajímavou atmosférou, krásnou černobílou scenérií a hezkou postavou ňoumy, který potká anděla. Kýčovitý konec, když anděl odlétá mi trošku vadil, ale jinak se mi to mooc líbilo.