Recenzie (3 298)
Vo vzťahu (2018)
Ani Emmy krása to nezachránila. Škoda, že je Michael Angarano tak nesympatický.
Opičí človek (2024)
Mně to přišlo poněkud o ničem. Příběh nebyl vůbec propracovaný a ustavičné mlácení opravdu není moc záživné.
Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part Two (2024)
Prokletí druhého dílu naplněno. Klasicky horší než jednička.
Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part One (2024)
Pohodička, dokonce je tam mnohem víc dialogů, než jsem čekala.
Downtown Owl (2023)
Bittersweet smalltown story.
American Horror Story - Delicate (2023) (séria)
Celá série naprosto skvělá!
Súperi (2024)
Celé je to sestříháno dost napínavě a líbilo se mi, jak se to prolíná s minulostí. Zendaya byla naprosto skvělá. Nicméně ani jeden z chlapců tenistů mě neuchvátil, každopádně nějaké to charisma se v nich našlo, takže všechno v pořádku.
Jump, Darling (2020)
Thomas mě moc nebavil, nicméně Cloris byla naprosto boží!
Parachute (2023)
Courtney Eaton předvedla naprosto skvělý výkon!
Problemista (2023)
Za mě hodně povedené!