Posledné recenzie (3 297)
Opičí človek (2024)
Mně to přišlo poněkud o ničem. Příběh nebyl vůbec propracovaný a ustavičné mlácení opravdu není moc záživné.
Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part Two (2024)
Prokletí druhého dílu naplněno. Klasicky horší než jednička.
Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part One (2024)
Pohodička, dokonce je tam mnohem víc dialogů, než jsem čekala.