Obľúbené seriály (7)
Žena za pultom (1977)
Aféry (2011)
Dr. House (2004)
Dr. Ludsky (2011)
výbornej seriál, rozhodně lepší než Dr.Hause. Fakt se to Slovákům povedlo, hlavně skvělej výběr hlavní role...
Báječná léta (1988)
v mým věku to byl tenkrát nejlepší seriál, škoda, že nedávaj reprízu, bych se aji znovu zavzpomínala