Recenzie (65)
Sněhový dort (2006)
Hodnocení možná vychází z absence titulků a mé poněkud chatrné znalosti angličtiny, která zdaleka nepokryla veškeré dialogy. Hloupé rozhovory jsem tak buď neslyšela, a nebo slyšet nechtěla:-) Každopádně příjemný film se sympatickými herci. Moc pekné...
Zamestnanec mesiaca (2006)
Neviděla jsem a pravděpodobně ani neuvidím, jelikož brigáda v Tescu mě naučila, že o takových věcech je třeba nežertovat. A rozhodně to není taková sranda, jako se v popiscích píše! Scénáristé by zasloužili obléci třičko s límečkem a poslat mezi regály!
Buffy, premožiteľka upírov (1997) (seriál)
Buffy mě nikdy moc nebrala, ale díl, kde drsná hlavní hrdinka usilovala o korunku královny plesu, byla unesena spolu se svou největší soupeřkou a byla oživena fešným hrdinou poté, co půl hodiny ležela mrtvá s obličejem zabořeným v bahnité louži, jsem musela dokoukat.... :-)
O zvířátkách pana Krbce (1977) (seriál)
Bezkonkurenčně můj nejoblíbenější večerníček, respektive raníček! Pan Krbec je zkrátka mého srdce šampión!
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Babičku by to hrozně zklamalo....
Fontána (2006)
10/10! Těsně po skončení sice kolísala mezi 8-9/10, ale když se mi to pořádně rozleželo v hlavě, je to jasných deset. Nádherné obrazy, silný příběh, skvělí herci a hudba, při které mrazí v zádech. Byl to jeden z nejzvláštnějších filmů co jsem zatím kdy viděla. Nechápu to a kdyby se mě někdo zeptal, o čem to bylo, nebyla bych schopná říct ani ň. Ale bylo to krásné, smutné a neuchopitelné. Měla jsem z toho nádherný pocit, že kdyby mě cestou domů srazilo auto a já měla umřít, nebála bych se.
Vometáci (2002)
Roztomilá komedie o neobyčejném sportu. Zápletka není až zas tak originální, příběh, jako tento už jsme viděli x krát, originální je ale prostředí, ve kterém se odehrává. Herci vesměs sympatičtí, stejně sympatická je i hudba(která bude fanouškům Due South dobře známá:-)) a vůbec je to slušně natočený film, který rozhodně pobaví. Pro fanynky Paula Grosse naprostá nezbytnost:)
Múmia (1999)
Je v tom všechno, co potřebujete: Dobrodružství, romantika, humor, statečný hrdina, kráska v nesnázích i děsivá příšera. Je to béčko jak noha a na nic jiného si to ani nehraje. Přesto to má svůj půvab, kterým se liší od dalšího tuctu sobě podobných. Hrdina je poněkud svérázný, kráska poněkud potrhlá a příšera v mnoha scénách spíše groteskní. Je to stále béčko. Nicméně, velice zábavné béčko.
Letiště (2006) (seriál)
Průměrný seriál z atraktivního prostředí. Mezi všemi těmi Křehkými vztahy v Ordinacích a Pojišťovnách dokonce i lehce nadprůměrný. ,,A co kdyby ta bomba fakt vybuchla?! To by si tady Anička mohla Václava namazat na chleba a posypat si ho Robertem!“ :-) 28. 10.: Oukej, měním názor. Teď už je to opravdu utrpení!
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
O něco slabší než trojka, ale zase lepší než první dva díly. Celkově však trochu zklamání. Je tam hodně slibně rozjetých scén, ale většina z nich mi přišla nedotažená do konce. Měla jsem z toho pocit, že se dívám spíše na jakousi ochutnávku toho, co mohlo být ale nakonec nebylo. Sice dlouhou a drahou, ale stále jen ochutnávku.