Obľúbené filmy (10)
Klopanie na nebeskú bránu (1997)
Ačkoli nás z prvu zarazí Původ filmu Německo, země která má ve svém repertoaru např: kobru 11 nebo komisaře rexe. Tak tento film příjemně překvapí, skvělý herci, každý svojí roli zvládl výborně (vyzdvyhnout bych chtěl zejména Tila Schweigera jehož bezstarostný zjev a kouření jedné cigarety za druhou, dává postavě neuvěřitelné charisma) výborný příběh (ačkoli nic co by nevymyslel průměrný člověk) ale i přesto v tomto filmu je to dokonale zpracováno. U mě nejlepší Německý, možná i vůbec jeden z nejlepších filmů.
Útek do divočiny (2007)
Návrat do budúcnosti (1985)
Návrat do budúcnosti 3 (1990)
Ralph Rozbi-to (2012)
Pecka, pecka a eště jednou pecka, skvělá nostalgie na staré televizní videohry plus k tomu skvělý příběh a postavy, hned po Toy story 3 pro mě osobně nejlepší animáč
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Mesto hriechu (2010)
Ben Affleck se mi vryl do paměti jako herec přepatriotizovaných amerických rolí, přišel mi nemastný, neslaný. Když jsem ale zkoukl jeho režijní repertoar příjemně mě překvapil, The Town: sice žádný supr příběh ale skvělá atmosféra, výborná hudba i poutavé akční scény. Zkrátka skvěle natočený film ze života Bostonských zlodějů
Záskok (1997)
Kam se hrabe Bittnerrr...