Posledné recenzie (23)
Superstar (1999)
nečtěte ty ostatní blbosti, podle hodnocení bych ten film v životě neviděl..ještě že jsem stihl náhodou začátek na Nově (Pánbůh ti žehnej, Novo, musím ti poslat nějaké love na účet ať nezkrachuješ) - a je to výtečné! Schválně trapné, Will Ferrell dokonalý jako skoro vždy, a Molly tak odpudivá, že jí prostě milujete.. kdo neviděl líbání stromu, přišel o hodně. Jestli jste viděli známější Ledově ostří a líbilo se vám to, neměli byste tento výtvor minout.
Spolok mŕtvych básnikov (1989)
klišovitá moralistická srajda, kde vždy víte, co bude následovat, absolutně nesympatičtí hrdinové (Ethan Hawke je na vraždu skoro všude), takže je vám vlastně jedno, co se s nimi stane. Typičtí snobové z bohatých rodin na snobské škole objevují, že život nemusí být tak prudérně svázaný, ale že za hranicemi školy existuje dokonce i poezie! Ach jo, alespoň já bych se s nimi nechtěl kamarádit.
Malá Miss Sunshine (2006)
Asi nejlépe ten film vystihuje Lima: Nuda, nuda, nuda, s fajn Stevem Carellem, a pěknou tancovačkou na konec. Film pro naše mamčy, pro které to bude odvážné a originální až dost..