Recenzie (9)
Rivali (2013)
Dokonalé po všetkých stránkach , žiadne slabé momenty som nenašiel 5/5 !
Walking Dead (2010) (seriál)
Neviem čo mám tomuto seriálu vytknúť aspoň zatiaľ končím druhú sériu a zatiaľ spokojnosť vysoká. Hodnotil som 5 hviezdičiek oprávnene.
Deň po tom (2004)
Veľmi zaujímavé spracovanie tejto katastrofickej drámy celkom bavilo. Samozrejme nesmel chýbať Dennis Quaid a tiež prekvapujúco Jake Gyllenhaal ktorý sa nestratil a ktorého by som si ani do takej role nedokázal predtým ani predstaviť. Oslovilo 4 Hviezdičky.
Navěky silný (2008)
Tento film splnil úlohu pre ktorú bol natočený motivovať ľudí vždy keď som mal náladu niečo vzdať spomienka alebo znovu pozretie tohoto filmu mi dodalo silu pokračovať ďalej a o tomto filmy majú byť. Úplne nechápem niektoré komentáre tipu "ohrané" , "tuctové" ... Dejovo ľahký , účel splňujúci motivačný športový film čo viac môžeme chcieť ? 5 Hviezdičiek!
Hry o život (2012)
Skvelý nápad ale spracovanie nezaujalo. Určite by som si vedel predstaviť viac prepracované postavy vystrihnuté niektoré scény a trošku viac emócii osobne najväčší problém vidím v plytkosti postáv a taktiež nadradenosť jednej/dvoch. 3 hviezdičky za nápad aj keď film mohol ponúknuť oveľa viac.
Hra o trůny (2011) (seriál)
V hre o tróny si zamilujete postavu a potom ju chladnokrvne zabijú ... Presne táto nestranosť je to čo nás natom baví. 98%
Legendárna partia (2012)
Nekompromisne najlepšia rozprávka v posledných rokoch či po vizuálnej stránke aj dejovom spracovaní určená pre všetky vekové kategórie
X-Men: Wolverine (2009)
krásne doplnenie X-Menovskej série teším sa až si pozriem ďaľšiu wolverinovku :)
Kvety vojny (2011)
Skvelý výkon Christian Bale doplneným drsnou a realistickou atmosférou ktorá stvorila veľmi peknú podívanú. Veľmi Pekné celkovo Yimou Zhang sa mi ako režisér veľmi zapáčil.