Recenzie (795)
Sprisahanie (1997)
Nejtalentovanější scénárista současnosti stvořil dokonale paranoidního Jerryho, osobu psanou naprosto na míru Melu Gibsonovi, aby nám předvedl, že i v žánru thrilleru se nemusí jen dělat řemeslo, ale může vzniknout film, který je vizuálně a režijně funkční, a člověka skutečně vtáhne do děje a baví ho stále a stále.
Morganovci (2009)
Nikdy nehoří když to potřebujeme.. :-D
Pach krvi 5: Krvavý masaker (2012)
To už je trochu abstraktní.
Pach krvi 4: Krvavý počiatok (2011)
Ta jedna hvězdička je protože se to odehrává v zimě..
Texaský masaker motorovou pílou 3D (2013)
AppleCore to vystihl naprosto skvěle.
V tieni (2012)
Velice dobrý film, po dlouhé době český thriller z dob, ze kterých toho moc v tomto nádechu nemáme. Konečně snad naši filmaři opustili obrazovovo-hudebně přikrášlené či dobarvené příběhy ala Lidice, a soustředí se na temnotu doby poválečné se vším co k tomu patří.
Vrchní, prchni! (1980)
Ruce vzhůru, Broučci...
Con Air (1997)
Jeden z nejlepších filmů Bruckheimerovy produkce. Akční film s výborným obsazením a dramatickou hudbou, který se netváří ani jako trhák roku, ani jako blaf. Zkrátka dobrý film, kterých až tak moc není.
Bedári (2012)
Hrozné, nudné, ale filmem to není, to ten muzikál je prostě slátanina.. Tím pádem nejlepší Bídníci jsou Les Miserables, Bille August, 1998. *** Musím doplnit.. dneska jsem si pustil soundtrack, a přehodnocuji to - největší průšvih celého filmu je chtít po špičkových hercích aby zpívali... fakt se to nedá poslouchat
Lincoln (2012)
No, doufám že dostane 12 Oscarů a půjde o toho.. Ale Sally Field, na tu se těším, ta hraje dobře.