Recenzie (16)
Lovci hláv (2011)
Me tenhle film hodne bavil a hlaska "thriller od zacatku az do konce" se k tomuto filmu opravdu hodi. Jediny, co bylo na vcerejsi navsteve kina hodne slaby, byli trailery pred filmem (tj. ukazky na Hranare a na Vendetu).
Klinika Grace (2005) (seriál)
Prvni dve serie se mi strasne moc libily ale potom to nak (v mych ocich) zacalo upadat. Ted kdyz se vysila 8. serie uz me serial uplne prestal zajimat, ale porad si stojim za tim, ze prvni dil prvni serie byl naprosto dokonalej:)
Sekretárka (2002)
Neobycejny a prec i romanticky film.)
Amélia z Montmartru (2001)
Kouzelny film. Po zhlednuti jsem opravdu mela nutkani si koupit trpaslika (ale nejakeho poradne velkeho) a mozna i se stat lepsim clovekem:)
Dr. Divnoláska alebo Ako som sa naučil nerobiť si starosti a mať rád bombu (1964)
Peter Sellers a jeho ctver-role: naprosta dokonalost! :)
Moja sestra je vlkolak (2000)
Az na to, ze dej je dost zdlouhavy a misty az nudny, patri tenhle film rozhodne k lepsim "beckum". Emily Perkins v roli mladsi sestry primo vynika a myslim, ze i hlavni hrdinka svoji roli zahrala velmi dobre. Zklamal me pouze konec, ktery jsem sice predpokladala, ale doufala, ze bude jiny. Holt jsem Ginger fandila..