Recenzie (26)
Útek do divočiny (2007)
Nejdřív jsem přemejšlel, hodně. Pak brečel, ještě víc. Velká škoda, že se to u spousty lidí ani nesetká s pochopením.
Nehanební bastardi (2009)
Tak tohle je mazec pratele. Kontrast Tarantinova stylu a prostredi WW2 je proste uzasnej. Snad prvni film, kde si nekdo dovoli takle "rouhat" s fuhrerem, tehdejsim vedenim nemecka a vubec nemeckou otazkou. Zatim film roku, ted uz jenom co predvede Gilliam.
Harry Potter a Polovičný princ (2009)
+* za cim dal lepsi Hermionu, +* za kastanoidniho Rona, +* za zfetlyho Harryho, +* za Brumbaluv multikill, ale -* za absolutne nevhodnou transformaci ala 90210
Deň, keď sa zastavila Zem (2008)
Na jednu stranu pekny, ze nekdo aspon mirne upozornuje lidstvo na soucasnou situaci. Na druhou stranu...hrozna blbost.
Pavučina lží (2008)
Nezvratnej dukaz toho, ze nadrzenost muze posrat vsecko mozny...od zivota, az po film.
Max Payne (2008)
Jedinej herec, kterej je horsi nez Wahlberg ve Stalo se, je Wahlberg v Max Paynovi.
Voyeur (2000) (seriál)
* za tu mezeru mezi zubama bezkozaty mexikanky.
Kanibali (1980)
Zbytečně dlouhé a trapně provedené naturalistické scény, zbytečně zabitá zvířata, zbytečně natočené, zbytečně existující. Zbytečnost. Tfuj...
Vybíjaná: Choď do toho na plné gule (2004)
"Zasranej Chuck Norris!" :)).
Starý dom uprostred Madridu (1976)
Zřejmě to prostě nechápu....na tyhle symbolistické umělecké filmy si musím asi ještě pár let počkat.