Recenzie (108)
Rohy (2013)
Takový dobrý nápad, člověk s napětím čeká co příjde dál a tak zkažený konec! škoda...
On je fakt božský! (2008)
nejdřív jsem si říkala, že to zas bude jen nějaká pubertální blbost, ale musím říct, že jsem se celkem pobavila, takže svůj účel to splnilo :-)
Legendárna partia (2012)
Tento film mě moc nelákal - potetovaný Santa s meči? a to má být jako velikonoční králík? ale nakonec mě to příjemně překvapilo, zajímavá pohádka :)
Frozen (2010)
Po skončení filmu jsem si říkala, že je to takový průměr - trošku přehnané a docela očekávaný konec. Ale musím přiznat, že i několik dní po zhlédnutí nad tím musím přemýšlet, a proto nakonec dávám 4 hvězdičky.
Lidská stonožka 2 (2011)
neskutečně nechutný, ale o tom to právě je.. hlavní představitel se fakt povedl (a ty jeho výrazy!!).. vadila mi pouze scéna, jak tam rozšlápne to dítě, to už bylo zbytečné, přehnané..
Tiesňová linka (2013)
dala bych tomu 4 hvězdičky, ale konec se mi nelíbil, prostě jsem tomu nevěřila.. jinak povedený
Carrie (2013)
Na tento film jsem se vážně těšila, a proto jsem šla hned na premiéru do kina, ale jsem docela zklamaná.. kniha je holt vždycky lepší než filmové podání a ten upravený konec se teda moc nepovedl..
Let (2012)
váhala jsem mezi třemi nebo čtyřmi hvězdičkami, protože to není film, který by mě nějak moc zaujal, nicméně se mi líbilo, jak v tom byl zachycen problém s alkoholem a jsem ráda, že to nebyl takový ten typický happy end.. a celkem zajímavé dilema - ozřalý hrdina..
Osamelý jazdec (2013)
Musím říct, že jsem od Osamělého jezdce moc nečekala.. říkala jsem si, že je to jen zas přehnaná reklama a film bude o ničem.. ale jsem velmi příjemně překvapena.. celý film jsem se smála a fakt jsem ráda, že jsem na to šla zrovna do kina.. doporučuju!
Pán Nikto (2009)
je to kvalitní film, jen jsem se v tom pak už příliš ztrácela, a to mi ten zážitek z filmu bohužel zkazilo..