Recenzie (31)
Votrelci útočia (2019) (TV film)
Tak tenhle návrat se nepovedl, to co udělali nestojí ani za shlédnutí traileru. 5% Nedokoukáno, po cca 30 minutách jsem znechuceně vypnul.
Spider-Man: Ďaleko od domova (2019)
Tak hodně slabé, oproti homecomingu. Fanoušci spidermana budou hodně zklamaní :( Čechy potěší fight scéna v Liberci.
Mníška (2018)
Velkolepé reklamy, spoty typu horor roku a skutek hodně utek... Slabé, hodně slabé. Dalo by se říci ztráta času. Tento Béčkový film shazuje celou sérii Conjuring.
Anihilace (2018)
Zdlouhavé, nudné. Příběh o mýdlové bublině v lese, naprosto o ničem.
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Veliké zklamání, ROCKův nejhorší film co natočil. Snad nejotravnější film, který jsem za posledních pár let viděl. Jumanji jako videohra z Play Station? To nemyslej vážně?! Nejvíce byl trapný ten černoušek - strašné!!!
Musíme zabiť Gunthera (2017)
Na tento film jsem se těšil, ale bohužel 3/4 filmu bez Arnolda, pouze trapné scény a ještě horší herci. Držel jsem se zuby nehty, abych vydržel na závěr filmu, kde se konečně objeví Arný a film začne mít nějaký děj. 1* za Arnolda, zbytek filmu odpad! Jen se divím, že do tohodle filmu Arnold šel.
Resident Evil: Vendeta (2017)
Jako herní fanoušek celé série jsem hluboce zklamaný. Předchozí anime Resident filmy celkem slušné, tohle má jen pěkný trailer. Film je naprosto o ničem, snad 2 pěkné scény, zbytek propadák. Slabé **.
The Monster (2016)
Začátek a střed filmu o ničem - sledování jak se matka utápí v alkoholu... Konec filmu hodnotím za slušné 3 hvězdy. Filmu by stačilo max 20 minut, zbytek je odpad a mimo příběh. Celkově slabší průměr 40%.
Mr. Jones (2013)
Tak tohle je absolutní ztráta času, máte-li nepřítele, kupte mu tohle dvd :)
Resident Evil: Zatracení (2012)
Jako skalního fanouška RE série (hra i film) mě to hodně zklamalo. Snad jen posledních 10min se povedlo a má to něco ze hry, jinak naprostá blbost!!! Dvě hvězdy za závěr filmu, jinak odpad.